|
Blog > Komentarze do wpisu
Tusk: "Polskość to nienormalność"
Tygodnik Znak (nr 11-12/1987), okres gdy "dumny z Polski" Donald Tusk nie musiał jeszcze udawać, na wyborczy użytek, wielkiego patrioty. Wypowiedź DT na temat "Czym jest dla mnie polskość": Co pozostanie z polskości, gdy odejmiemy od niej cały ten wzniosło-ponuro-śmieszny teatr niespełnionych marzeń i nieuzasadnionych urojeń? Polskość to nienormalność - takie skojarzenie nasuwa mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu. Polskość wywołuje u mnie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg wie co jeszcze, wrzuciły na moje barki brzemię, którego nie mam specjalnie ochoty dźwigać... Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski - tej ziemi konkretnej, przegranej, brudnej i biednej. I dlatego tak często nas ogłupia, zaślepia, prowadzi w krainę mitu. Sama jest mitem. Dla pretendenta do polskiej prezydentury "polskość to nienormalność" a losy bohaterskich pokoleń, które oddawały za tę polskość życie to "wzniosło-ponuro-śmieszny teatr". Swoje przekonanie o tym, że "Polskość to nienormalność" Tusk utrzymał także w niepodległej RP. W 1992 roku (w niespełna dwa tygodnie po wspólnym z komunistami obaleniu rządu dążącego do demontażu SBeckiej agentury) przyszły kandydat na prezydenta ogłosił, że należy wyodrębnić z granic Polski jego rodzinne Kaszuby, które powinny strać się niezależnym podmiotem politycznym. Powinny posiadać własny rząd, armię, walutę. Słowa te padły na tzw. II Kongresie Kaszubskim. Dziś ten człowiek wykonuje wiele uległych gestów wobec, prowadzących niechętną Polsce politykę, Niemiec. Prasa na zachód od Odry pełna jest peanów na cześć jego kandydatury a równocześnie jej szpalty zapełniają przesiąknięte nienawiścią artykuły wymierzone w jego konkurenta. Donald Tusk w trakcie tej kampanii wyborczej pokazał, że nie ma takiej rzeczy, której nie zrobi by sięgnąć po władzę. Mimo swych przekonań przystroił się w piórka patrioty, wbrew swemu zadeklarowanemu ateizmowi i antyklerykalizmowi pośpiesznie wziął ślub kościelny ze swą towarzyszką życia, do walki wyborczej wykorzystywał cierpienie śmiertelnie chorych mieszkańców hospicjów a jego polityczni przyjaciele robili co mogli by, dla wyborczego zysku, zaszkodzić naszej stolicy w pozyskiwaniu funduszy na inwestycje. Ten sam "człowiek z zasadami" czerpał zyski z iście ubeckiej prowokacji (fałszywi świadkowie, sfabrykowane dokumenty) wymierzonej w groźnego rywala w walce o prezydenturę. Taki jest Donald Tusk gdy zetrzeć z niego kilogramy marketingowego makijażu – człowiek pozbawiony zasad, karierowicz i hipokryta. PS. W dzisiejszym numerze tygodnika "NIE" jego redaktor naczelny J.Urban poparł kandydaturę D. Tuska na prezydenta RP (Kataryno, dzięki za info). Jeden z założycieli PO, M.Płażyński poparł dziś kandydaturę L.Kaczyńskiego. poniedziałek, 17 października 2005, galba
Komentarze
basia
2005/10/17 10:56:08
wystarczy zamknąć oczy i już poczujemy cieply piasek pod stopami, znaurzymy sie w cieplutkim morzu...ale to wystarczy zjesc batona bunty przeciez.
2005/10/17 11:00:34
Jeszcze tylko 5 dni i będzie można polyśleć o wakacjach... w IV RP. Słońce, morze, kobiety.
2005/10/17 11:23:23
Szkoda, że zabrakło w cytacie pierwszego zdania:
"Jak wyzwolić się od tych stereotypów, które towarzyszą nam niemal od narodzenia, wzmacniane literaturą, historią, powszechnymi resentymentami? " No i cały pogrzeb na nic, Wasza Wysokość. 2005/10/17 11:35:32
Dlaczego? Cóż on zmienia? Tusk pluje na naszą historię (nic dziwnego u kogoś, kto miał pół rodzinki w wehrmachcie), chce dokonywać rozbioru kraju przez wyjęcie z niego regionu ciążącego ku Niemcom, wciąż straszy wyborców tym "co powiedzą Niemcy". Itd.
Gość: Zeppo, harpo.klaudyny.waw.pl
2005/10/17 11:35:39
Prosto z kaszubskiego heimatu, gdzie wszyscy kochają Tuska (choć wszyscy to już znają, powtórzyć nie zawadzi): Kartuzy, 22 września 2005 Oświadczenie L.dz. PP/I/033 W zbliżających się wyborach preezydenckich, wedle sondaży, największe poparcie społeczne ma Donald Tusk. W swej kampanii wyborczej kandydat ten przedstawia się jako „Prezydent wszystkich Polaków” oraz jako osoba niezwykle uczciwa. W związku z powyższym czujemy się zobowiązani potencjalnych wyborców Donalda Tuska poinformować o pewnych faktach mało znanych społeczeństwu. W ankiecie na temat polskości opublikowanej w miesięczniku ZNAK w nr 11-12 z 1987 roku - str. 190 Donald Tusk tak mówi o sobie: „Jak wyzwolić się od tych stereotypów, które towarzyszą nam niemal od narodzenia, wzmacniane literaturą, historią, powszechnymi resentymentami? Co pozostanie z polskości, gdy odejmiemy od niej cały ten wzniosło-ponuro-śmieszny teatr niespełnionych marzeń i ieuzasadnionych urojeń? Polskość to nienormalność - takie skojarzenie nasuwa mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu. Polskość wywołuje u mnie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg wie co jeszcze, wrzuciły na moje barki brzemię, którego nie mam specjalnie ochoty dźwigać... Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski - tej ziemi konkretnej, przegranej, brudnej i biednej. I dlatego tak często nas ogłupia, zaślepia, prowadzi w krainę mitu. Sama jest mitem”. W dniach 12-14 czerwca 1992 roku, jako wiceprzewodniczący Zarządu Głównego ZK-P, tuż po upadku rządu Bieleckiego, Donald Tusk uczestniczył w II Kongresie Kaszubskim, który odbywał się w Domu Technika w Gdańsku przy ul. Rajskiej 6. 13 czerwca do uczestników Kongresu wygłosił programowe przemówienie zatytułowane: „Pomorska idea regionalna jako zadanie polityczne”. Przedstawił w nim program pełnej autonomii Pomorza (Kaszub), które winno posiadać nie tylko własny rząd, ale i własne wojsko i własny pieniądz. Na takie dictum siedzący przy mnie goście (ks. prof. Pasierb, posłowie z WAK Alojzy Szablewski i Feliks Pieczka, jeden senator, szefowie Wielkopolan i Górnoślązaków oraz inni) wyrażali swe oburzenie, gdyż oni nie widzieli Kaszub poza Polską. Siedzący w pierwszym rzędzie poseł Feliks Pieczka nie wytrzymał i wskoczył na estradę, podszedł do mikrofonu i wygłosił pozaprogramowe, piękne, patriotyczne kontprzemówienie podkreślając, iż oddzielenie Kaszub od Polski byłoby nie tylko przestępstwem wobec polskiej racji stanu, ale i wobec interesu Kaszubów. Przypomniał też zebranym fragment hymnu kaszubskiego, który w języku polskim brzmi: „Nie ma Kaszub bez Polonii, a bez Polski Kaszub”. Wobec powyższego pytam, czy Prezydentem Polski może zostać człowiek, dla którego polskość jest urojeniem i który od wielu już lat wykazuje się działaniami na rzecz dezintegracji Polski i Narodu Polskiego, działaniami na rzecz rozbijania jedności naszego Narodu i Państwa? Ludzie! Obudźcie się! Przewodniczący Rady Naczelnej [Andrzej Marszałkowski] Przewodniczący Rady Naczelnej SN OPN: Andrzej Marszałkowski ¤ tel. 0-609 932 036 Biuro RN SN OPN: ul. Jana Bielińskiego 1, PL 83-300 KARTUZY e-mail: SN-RN@wp.pl AMarsz@wp.pl 2005/10/17 11:42:28
Jak to na nic! Dla niego przecież, wg tego tekstu, to patriotyzm i narodowość są stereotypami i mitami. Zupełnie jakbym słyszał Miłosza.
2005/10/17 11:49:52
Co to zmienia? Sens przekazu - Tusk "pluje" na stereotypy, a nie na polskość. Czy ja "pluję" na polskość, kiedy piszę, że powstanie styczniowe to awantura chuliganerii, a tzw. powstanie styczniowe jest dziełem komunistycznych szaleńców, którzy potargali dzieło Wielopolskiego? Albo jeśli nazwę hasło "Za waszą i naszą wolność" idiotycznym, mesjańskim urojeniem o krwawych konsekwencjach? Albo gdy krytykuję Becka za kretyńskie bredzenie o honorze w obliczu nadciągającej wojny? Hurrapatriotyzm nie przyjmuje do wiadomości faktów, stąd ta nagonka na Tuska za powyższą wypowiedź.
2005/10/17 11:51:30
A czy WXM stwierdza, że gdy odjąć te stereotypy to nic z Polskości nie zostaje (poza "nienormalnością"?).
Gość: TRicky2, atari.atman.pl
2005/10/17 12:27:18
Galba
"Tusk pluje na naszą historię (nic dziwnego u kogoś, kto miał pół rodzinki w wehrmachcie)" Twoja radiomaryjna pseudopolskość jest żałosna Galba. Jakiś czas temu pisałeś że wcale nie chodzi o to, że Tusk miał dziadka w jak to ładnie ująłeś "hitlerowskim wojsku". Jednak cały czas widać jakie to ma dla ciebie ogromne znaczenie, że dziadek Tuska był dwa miesiace w Wehrmachcie. Mógłbyś też napisać że "pół rodzinki" Tuska siedziało w niemieckich obozach, działało w polskich organizacjach i walczyło w polskim wojsku ale po co? Myślę, że przekroczyłeś granicę między subiektywną oceną faktów a zwykłą manipulacją. Jesteś takim samym manipulatorem jak ci z "lewicowych dezinforamatorów", które jak ci się błędnie wydaje zwalczasz. Sądzę że twój blog powinien zmienić nazwę na "lewy podbródkowy - katolewicowy pogłos w twoim domu". 2005/10/17 12:32:34
Zastanawiam się jaka byłaby reakcja wyborców DT gdyby ich idol przed kamerami zgwałcił 10 letnią dziewczynkę - pewnie powiedzieliby, że czepianie się innych preferencji jest niskie i podłe.
Gość: boba222, det70.neoplus.adsl.tpnet.pl
2005/10/17 12:41:04
Po tym, jak oderwałeś się od rzeczywistości, i przeistoczyłeś się w radiomaryjnego zatapiacza Tuska, Twój humorystyczny blog można było jeszcze czytać z przymrużeniem oka dla samej rozrywki.
Galba 2005/10/17 12:32:34 (bez cytatu) Teraz to już nawet nie jest śmieszne. 2005/10/17 12:45:05
"galba
2005/10/17 12:32:34 Zastanawiam się jaka byłaby reakcja wyborców DT gdyby ich idol przed kamerami zgwałcił 10 letnią dziewczynkę - pewnie powiedzieliby, że czepianie się innych preferencji jest niskie i podłe." Galba, czy ty moze jestes dzieckiem Rydzyka i Kurskiego? bo takich zagrywek to nawet oni nie mieli lepiej usun ten wpis bo pozniej, jak ochloniesz to mozesz sie go bardzo wstydzic - bynajmniej mam taka nadzieje
Gość: Zeppo, harpo.klaudyny.waw.pl
2005/10/17 12:52:36
"...bynajmniej mam taka nadzieje.."!!!
ćwierćinteligenci, wyedukowani na urbanowym szmatławcu uczą patriotyzmu!!! Galba, kup dobre zamki do drzwi, bo myślenie to nie ich specjalność, ale bić taka chołota umie nieźle. I lubi. Zeppo 2005/10/17 12:58:12
@Zeppo
rozumiem, ze ty jestes jednym z tych "patriotow" z mw pokazywanych ostatnio w telewizji tylko ktorym? tym co kopulowal z szuflada czy jednym z tych co kopulowali ze soba?
Gość: Zdzisław Dyrma, avo94.neoplus.adsl.tpnet.pl
2005/10/17 13:07:38
He he he he he ! ! ! !
Śmieję się z tow. GALBY i innych ogłupionych, którzy optują za BRAĆMI KACZYŃSKIMI i ich PARTIĄ. Śmieję się, bo wiem że wasze oszczerstwa i przeinaczenia, wasze proste ordynarne kłamstwa I TAK NIE ZAPEWNIĄ WAM WYGRANEJ ! ! ! MOŻECIE SOBIE OCZERNIAĆ TUSKA ILE CHCECIE. PRZEGRALIŚCIE I KROPKA. :P
Gość: siedem, cb178.internetdsl.tpnet.pl
2005/10/17 13:11:15
archiwisci na imprach siedza ze zlaczonymi nozkami a kolana ich sciela w kostke zlozone egzemplarze nie i giewu. chusty czerwone pasuja do reszty ubioru co tlumi poped seksulany ktory mozna przekuc w prace dla dobra Naszej Wspolnej EłroPejskiej Ojczyzny.
2005/10/17 13:12:39
Tusk zadał bardzo dobre pytanie: co stanie się z polskością, jeśli pozbawić jej kabotyńskiego sztafażu? Usunięcie nazwiska np. Traugutta z ulic, szkół, banknotów, znaczków pocztowych byłoby szokiem, trudnym do ukojenia... no właśnie, czym? Po drugie - o czym właściwie mówi Tusk począwszy od drugiega zdania? O polskości w stereotypach czy polskości ich pozbawionych? Uwaga o budzącej odruch buntu geografii zdaje się sugerować, że Tusk odnosi się do stereotypów właśnie - jakoś trudno mi wyobrazić kogoś kłócącego się z atlasem. Kwestie wyodrębnienia autonomicznych Kaszub należy traktować w kategoriach lokalnego patriotyzmu, niechęć głosząc nie do Tuska w szczególności, lecz do amatorów nacjonalistycznego uzasadnienia państwowości, sprawców tumultu granicznego z końca XIX i początku XX wieku. Wydawało mi się, że Prawica jest ponad - a tu taka przykra niespodzianka, Imperatorze...
PS. Uwaga o gwałceniu dziewczynki przez Dziennik Telewizyjny jest, proszę wybaczyć szczerość, kretyńska - Tusk (histeryk swoją drogą) odpowiada za siebie, a nie za dziadka, pradziadka i kota wujka, ciągnięcie tego tematu to naprawdę kompromitacja dla jednych i drugich. 2005/10/17 13:18:02
Z Tuskiem jak z kazdym komochem - jak potrzeba to nawet ukleknie przed oltarzem mimo wojujacego ateizmu, geba pelna Polski tez tylko przed wyborami. Przywileje wladzy zwalcza tylko u innych a samemu korzysta az glowa boli.
2005/10/17 13:23:08
Wlasnie Xiaze - co stanie się z polskością? Szkotom, jezeli pozbawic ich skapstwa, zostaje łyski, a Polakom, co?
Czy jestes w stanie wysortowac bezblednie fakty i streotpy? kopciuszek moze by sobie poradzil, ale za pomoca golabkow czy wrozki rodzielal jednak mak od popiolu,nie sam 2005/10/17 13:26:30
W oddzieleniu stereotypów od prawdziwej polskości na miarę XXI wieku Tuskowi pomoże prawdziwy prawicowiec J.Urban z sumieniem kon-liberałów A.Michnikiem.
Niepotrzebnie więc się martwisz.
Gość: Zdzisław Dyrma, avo94.neoplus.adsl.tpnet.pl
2005/10/17 13:37:13
>Towarzyszu Zdzisławie, miłego głosowania z J.Urbanem i I.Sierakowską.
Ach jakie to polskie... Nie ważne, że zgodnie z rozsądkiem... Ważne żeby PRZECIWKO komuś... To że akurat komuniści widzą w TUSKU "mniejsze zło" - tym lepiej dla nich! 2005/10/17 13:40:31
lol, takie cos jak Donald w ogóle nie powinno przejsc do drugiej tury. Rozumiem jego kompleksy, ułomnosci ale niech on je zachowa dla siebie i swojej rodziny i nie karmi kolejnych pokoleń Polaków bełkotem ala Kwachu.
Gość: Zeppo, router.klaudyny.waw.pl
2005/10/17 13:41:48
Basiu,
Strzeż się. Xiaze to tylko Dr. Jekkyl archiwisty. W jednej ręce trzyma dzieła Kosseckiego, Janion, Wiatra i innych baumanów ale w drugiej kij bejsbolowy. Nie przeszkodzi mu bynajmniej, żeś delikatna, eteryczna kobieta. Zeppo
Gość: Adomas, pirx.lupus.pl
2005/10/17 13:45:26
Ja też bym chciał żebyś to jednak ty, Galba odpowiedział na to pytanie.
2005/10/17 13:46:12
My się zmamy, Herr Zeppo? Nie przypominam sobie, bym miał zaszczyt osobę poznać. Zechce więc osoba nie wmawiać damom sposobu postępowania względem Mojej Xiążęcej Mości.
2005/10/17 13:47:32
Gość: Zdzisław Dyrma,
To że akurat komuniści widzą w TUSKU "mniejsze zło" - tym lepiej dla nich! wlasnie...im lepiej bedzie z pewnoscia. 2005/10/17 13:48:29
Do Pani Barbary - Szkoci to przecież poznaniacy na emigracji, którzy dla niepoznaki paradują w sukienkach (oszczędzają na kosmetykach przeciwodorowych). Nie uzurpuję sobie prawa do nieomylności, niemniej, proszę zauważyć, że Gospodarz - owszem.
2005/10/17 13:52:48
Jesteś Galbo ofiarą Kurskiego, który, jak sam powiedział, 'doskonale wie, na czym gra - na pewnej cesze pewnej części polskiego ludu - na ciemnocie'.
Tu masz ciekawe podsumowanie całej zmanipulowanej aferki z tekstem Tuska: www.wprost.pl/ar/?O=82122 Tylko uważaj, bo "Tekst Donalda Tuska, choć krótki, jest tekstem przeznaczonym dla inteligentnego czytelnika, który rozumie, co to ironia, przenośnia(...)"
Gość: Zeppo, router.klaudyny.waw.pl
2005/10/17 13:57:11
"My się zmamy, Herr Zeppo?"
Brrr.. Gdzieżbyśmy się mieli poznać? U mnie takich pędzą od progu. A może jesteś xiaze od Marka Nowakowskiego? Chyba nie, bo tamten był prawdziwy,a Ty nadmuchany. Zeppo 2005/10/17 14:02:46
Xiazeluka - a, fakt tez tam u nich pogoda w kratke, zupelnie jak u nas*
* wszak do Poznania ja mam raptem 130 km rzut beretem. 2005/10/17 14:10:58
Słuchajcie no, Rzeppo, poczciwy człecze, jeśli Waść szukasz zaczepki, to zgłoś się do najbliższej szatni i się łaskawie powieś. Czy mnie zrozumiałeś, rabie?
Gość: jarek, router.tvgawex.pl
2005/10/17 14:41:45
"A czy WXM stwierdza, że gdy odjąć te stereotypy to nic z Polskości nie zostaje (poza "nienormalnością"?)."
Pozostaje.To co szanują na Śląsku i Wielkopolsce - pracowitość,zaradność a nie bezmyślne wymachiwanie szabelką. 2005/10/17 15:17:03
> Ja też bym chciał żebyś to jednak ty, Galba odpowiedział na to pytanie.
Na jakie? 2005/10/17 15:17:39
> Pozostaje.To co szanują na Śląsku i Wielkopolsce - pracowitość,zaradność a nie bezmyślne wymachiwanie szabelką.
No, a wg Tuska nie pozostaje nic poza nienormalnością. 2005/10/17 15:34:11
@Galba
Kiedy przeniesiesz "wprost" do lewicowych dezinformatorów? (Za obrone Tuska) Czy zamierzasz stworzyc zakładkę: "pobożne lewicowe dezinformatory"? 2005/10/17 15:50:54
Swoją drogą czy nie jest zabawne, że GW dziś oburza się na wyciaganie dziadków w Wehrmachcie a jeszcze wczoraj grzebała Giertychowi na 3 pokolenia wstecz? Również wehrmachtowy ojciec ks. Jankowskiego był swego czasu hitem w tej samej gazecie.
2005/10/17 16:16:26
Niezmiernie bawi mnie naskakiwanie na Tuska za popieranie go przez tzw. "lewice" i "salon". Naprawde, czy mnie, wyborce Tuska, martwic powinno, ze salon sie przeliczy i dla nich ten wybor jest jak wybor miedzy dzuma a cholera? :) Mnie bawia co najwyzej pojekiwania GW, apele Urbana czy innych pieseczkow lewicowych, jestem pewien, ze kto w niedziele nie wygra, szybko pozbawi ich wplywow. Jeszcze niedawno Galba tak tez uwazal, a tu nagle, wystarczylo pare artykulow w Naszym Dzienniku i Galba stal sie zacieklym antytuskowcem (czy jakos tak ;)). Podziwiac mozna jedynie tak szybka zmiane zdanie, ktora ponoc jest tak haniebna.
Mimo tego, ze blog ten traktowac mozna juz jedynie jako polityczny odpowiednik joemonstera, goraca pozdrawiam i licze ze glowa troche ostygnie po wyborach. 2005/10/17 16:17:29
@Galba
Mnie nie oburza ani wyciąganie dziadków, ani inne przejawy "czarnego PR i brudnej kampanii". Za to zmiana "ą" na "a" juz tak! 2005/10/17 17:15:50
rozumiem, ze Galba jako uczciwy i obiektywny obywatel
zmieni teraz tytul tego watku na swoim blogu, zamiesci sprostowanie i oczywiscie PRZEPROSI tuska
Gość: Zeppo, router.klaudyny.waw.pl
2005/10/17 18:40:13
"Słuchajcie no, Rzeppo, poczciwy człecze, jeśli Waść szukasz zaczepki, to zgłoś się do najbliższej szatni i się łaskawie powieś. Czy mnie zrozumiałeś, rabie?"
Hehehe, a nie mówiłem, że w drugiej rece trzyma kij bejsbolowy?? Nieskomplikowane chamy, nieudolnie udające inteligentow!
Gość: , bs154.internetdsl.tpnet.pl
2005/10/17 19:05:58
> Jeszcze niedawno Galba tak tez
> uwazal, a tu nagle, wystarczylo pare > artykulow w Naszym Dzienniku i Galba > stal sie zacieklym antytuskowcem Raczej kilka pro-tuskowych artykulow w GW. A tak prawde mowiac to ja mimo ze nie podoba mi sie PISowy socjalizm to bede glosowal na Kaczynskiego. Bo Tuskowi nie ufam. Moze w przyszlych wyborach jak w tej kadncji sie sprawdz [cale PO zreszta], ale jeszcze nie teraz. I pewnie i dla mnie i dla wielu innych ludzi to też jest wybów między dzuma a cholera. 2005/10/17 19:10:48
>MOŻECIE SOBIE OCZERNIAĆ TUSKA ILE
>CHCECIE. PRZEGRALIŚCIE I KROPKA. > >:P To Polska znowu przegra a z nia my wszyscy, tak jak przegala 2 prezydentury Kwacha - mlody swiatowy ateista "modlacy sie na swoj sposob"...czysty komuch. Swietnie to salon wymylsil udupili cimoszenke by przepchnac tuska - liberalizm, nowoczesnosc, europejskosc mlody piekny prezio i jego nowa swita. Ciekawilo mnie czy uklad ktory sprzedal pol sektora energetycznego ruskim, ktory zatuszowal sprawy fozz, zatrzymal sprawy rywina, orlenu i mafi paliwowej, trzymajacy za "psyk" polowe gospodarki i wiekszosc wladzy poszedl tak latwo na dno ... okazuje sie ze jednak nie i za pare lat znowu obudzimy sie z reka w nocniku i zaczniemy sie zastanawiac ze cos tu smierdzi...a to znowu wyjdzie caly ten syf zamiatany pod dywan. Znowu postkomuna/salon nie zostala doceniona. Wybiora tuska, utopia rzad PiS i Rokity i wroci salon i centro-iberalna lewica,michniki prezie na swiecznik i bedzie sie znowu lud domagal zapomogi. Galba troche odjechales w strone Kurskiego ale nie dziwie sie przy tak naiwnym podejsciu ludzi do polityki i faktow "polityczna szkolka niedzielna". JKM ma racje mowiac ze prawo glosu nie powinnien byc dla wszytkich bo niektorzy daja sie nabierac jak na promocje w supermarketach. Tusk i liberalizm gospodarczy ? - ta jako prezyden bedzie gospodarka sterowal :D naiwniacy. www.gazetapolska.pl/?module=content&article_id=387 "Prawo: wizytówka Kaczyńskiego Prezydent ma wpływ na jakość polskiego wymiaru sprawiedliwości." Tak jak to bylo z ustawa o wolnosci dzialalnosci gospodarczej - wszystko bylo ok ale gdy okazalo sie ze wymiar sprawiedliwosci nie radzil sobie bo byl nie wdolny, sprawy o zwroty wyludzonych kredytow ciagnely sie latami bankom zaczeto nadawac prawa "natychmiastowego egzekwowania dlugow" latwiej bylo tworzyc nowe urzedy niz zabierac sie za wymiar sprawiedliwosci. Teraz bedzie tak samo - popuszcza libralowie gospodarke a po jakims czasie okaze sie ze sady nie nadarzaja za zyciem wiec trzeba bedzie nowe urzedy koncesje... i tak przy korycie zwsze zostania komuch..centro liberalowie(obecnie). Patrzcie dalej w przyslosc z nadzieja zapominajac kto i co wam ukradl i kto zawinil. Nie rozliczajcie zlodziestwa, nieuczciwosc, zaczynajcie zawsze od nowa nie patrzac w przyszlosc lepiej sie uczyc na bledach niz na histori zawsze to lepiej bo na swoich ... choc bolesnie. -=-=-=-=-=- Dziwne ze Plazynski poparl Kaczynskiego nie "poltuski" :D Mnie to wcale nie dziwi wie co siedzi w Platformie lepiej niz wy stojacy z koszykiem zakupuw w hipermerkecie z niapisem Tusk-Wielka Promocja.
Gość: boba222, djm254.neoplus.adsl.tpnet.pl
2005/10/17 19:18:37
hehe, Zeppo to jest taki typowy rydzykowaty mały prowokator.
Najpierw atakuje innych ("Gdzieżbyśmy się mieli poznać? U mnie takich pędzą od progu"), a potem płacze, że samemu mu się dostaje ("w drugiej rece trzyma kij bejsbolowy"). Już się na nim poznałem. Kto następny? Nie rozumieją potem PiSmeni, że mało kto ich lubi. Na szczęście dobrze im we własnym sosie (zobacz nawoływania Zeppo i innych, aby galba więcej postów "wycinał"), ale dlaczego chcą w tym sosie utytłać całą Polske? Do buszu Wam, nie do parlamentu.
Gość: TRicky2, atari.atman.pl
2005/10/17 20:22:52
Galba się po prostu pomylił a zmanipulowany fragment artykułu Tuska, którego użył pochodził z poważnych źródeł na Pomorzu.
2005/10/17 21:12:52
Jestescie (Boba, Tricky) dociekliwi, spostrzegawczy, rozrozniacie odcienie polityki, ale nie potraficie dostrzec ( pocztajcie Car-x'a) prezydenta z supermarketu. Czy naprawde dla wlasnej wygody, chcecie miec fototapete z prezydentem? zamiast prezydenta? Czy nie zastanawia was fakt, ze przez lata dzialanosci w sejmie, Tusk byl zawsze cichy, jakby nikogo z gory/na zapas, nie chcial urazic ( bo na fotel prezydencki szykowal sie od lat - to pewne)
Nie pisze tu o wypominanym mu lenistwie marszalkowskim, ale bezwolnosci do granic absurdu. Bycie dyplomata, dazenie do dobrych stosunkow z innym politykami, nie oznacza nie posiadanie wlasnego zdania. Nawet nie wiadomo do czego go przekonywac, bo nie wiadomo jakie on ma wlasnie to wlasne zdanie.
Gość: samokrytyczny, cqa127.neoplus.adsl.tpnet.pl
2005/10/17 22:10:08
W ramach samokrytyki - bardzo lubie prawde, niestety:
"Moja mama dopiero mając 11 lat uczyła się polskiego. Przez całe swoje dzieciństwo i wczesną młodość miałem dziwną sytuację: byłem z polskiej rodziny używającej gdańskiej niemczyzny. (...) Ja z tego powodu miałem pewien kompleks, bo np. dzieci na podwórku wiedziały, że u mnie w rodzinie mówi się po niemiecku; tego nie udało sie ukryć w takiej społeczności jak podwórko i tu budziło umiarkowaną agresję. Niby nie było to nigdy powodem do bójki, ale jak już do niej dochodziło, to wyzywano mnie np. od hitlerowców..." (Nasza Polska, nr 40 z 4 X 2005) Oczywiscie to pewnie też jest jakaś manipulacja... Biedny Tusk - tak nim kurde, manipulują - od dzieciństwa, poprzez stan wojenny, do nocnej zmiany i obecnie... A dziadek nie przyznawal sie ani do wermachtu, ani do sluzby w silach zbrojnych na zachodzie, co zostalo zgrabnie skomentowane przez Protasiewicza we Wprost - poszukajcie to znajdziecie, pewnie zreszta w GW tez jest, bo to oni znalezli... Pozdrawiam Galbe i reszte PiSakow... :) S 2005/10/17 22:20:31
do dzieła!
Galba ja Cię przestaję czytać. Żadna strata, wiem. "Tusk pluje na naszą historię (nic dziwnego u kogoś, kto miał pół rodzinki w wehrmachcie), chce dokonywać rozbioru kraju przez wyjęcie z niego regionu ciążącego ku Niemcom, wciąż straszy wyborców tym "co powiedzą Niemcy". Itd." Galba, z Ciebie jest ograniczony ciasny jak wrocławskie ulice umysł. Jesteś prymitywny, chamski bandyta umysłowy. Do nieprzeczytania! 2005/10/17 22:25:56
nie zauważyłem tego:
"Zastanawiam się jaka byłaby reakcja wyborców DT gdyby ich idol przed kamerami zgwałcił 10 letnią dziewczynkę - pewnie powiedzieliby, że czepianie się innych preferencji jest niskie i podłe." Galba, ty jesteś DEBIL. Galba ty jesteś skurwiel. 2005/10/17 22:51:07
Mam nadzieję, że nawiedzony megaloman Kaczyński nie wygra tych wyborów. Ale jeśli wygra, to dzięki takim ograniczonym umysłowo osobnikom jak Galba.
Gość: Zeppo, harpo.klaudyny.waw.pl
2005/10/17 23:10:44
boba222:
"Już się na nim poznałem." Tylko ci się tak wydaje, intelektualny impotencie. 2005/10/17 23:15:31
Sayitagain - ja myślę, że tacy jak Galba próbują zniechęcić ludzi do wyborów w ogóle, a niska frekwencja będzie raczej lepsza dla Kaczyńskiego. I może o to chodzi. Kurskim gardzę, ale nie sposób nie podziwiać jego gry na najgorszych instynktach ciemnego ludu...
2005/10/17 23:18:03
Mediozerco - czy Wy wszyscy zwariowaliscie?! Moze przyklad Galby nie byl delikatny, ale to tylko przejaskrawiony PRZYKLAD w odpowiedzi na powszechne, bezkrytyczne tlumaczenia Tuska z wszytskich "wad". Czy my mamy wybory na prezydenta , czy swietej krowy?!
Gość: TRicky2, atari.atman.pl
2005/10/17 23:22:12
Basia
Marketing stosują obaj kandydaci. Dlatego znaleźli się w drugiej turze. Obaj są w tej samej mierze produktami. Fakty są takie że to Kaczyński zaczął kampanię prezydencką jeszcze w marcu naciągając do absurdu interpretacje przepisów PKW, to Kaczyńskiemu wnoszą specjalną ambonkę i filmują go z dołu w jego reklamach, a jego koledzy z PiS zawsze stoją tak żeby nie wydawali sie wyżsi. To LK niemal żywcem zerżnął reklamę Tuska przestawiając jedynie kolejnosć zdarzeń. Żeby było jasne ja nie mam nic przeciwko temu. Każdy chce wygrać, żeby wygrać trzeba się podporządkować regułom teledemokracji. Tylko niech mi nikt nie wciska kitu jaki to LK jest autentyczny a DT plastikowy. Nie słyszę antykomunizmu, antysalonowości i lustracji u aktualnego LK, widzę ukłony jego i jego ludzi w stronę Kwaśniewskiego i Kwaśniewskiej, odwołania do lewicowego elektoratu, ustami Dorna umizgi do Leppera, żale nad biednym Cimoszewiczem, głupie socjalne obietnice nie do spełnienia. Nie zmartwi mnie zwycięstwo żadnego z kandydatów. LK musiałby jednak zrobic dużo by mnie do siebie przekonać po tym jak jego urzędole opóźnili budowę mostu północnego o trzy lata. NA razie za mało się stara. Może dla takich bolszewików intelektulanych jak Galba będzie lepiej jak wygra LK. Wtedy okaże się jakim mitem była cała ta IV RP, kraina szczęsliwości, w której LK odbiera Wprost aparatczykowi Królowi i oddaje zwykłemu obywatelowi prawdziwemu Polakowi z dziada pradziada i z baby prababy Galbie. Chociaż nie. Wtedy Galba znajdzie sobie swoich mienszewików i zdrajców, którzy zaprzepaścili IV RP. 2005/10/18 00:57:26
L.Kaczyński powtórzył, że "w interesie naszego kraju jest", aby prezydent Aleksander Kwaśniewski został sekretarzem generalnym ONZ. Jak dodał, "jest to jedyny realny kandydat i byłoby dla Polski dobre, żeby tak się stało". "Polsce przydałby się sekretarz generalny ONZ-u" - powiedział.
Gość: , host82-143-158-66.ip.nd.e-wro.net.pl
2005/10/18 03:50:54
Całkowicie zgadzam się z tą wypowiedzią Donalda Tuska. Wystarczy popatrzeć jak w Polsce fetowane są wszelkie klęski i porażki, a jak słabo lub praktycznie w ogóle nie akcentuje się zwycięstw i sukcesów, których zwłaszcza drzewiej nam nie brakowało.
Gość: , host82-143-158-66.ip.nd.e-wro.net.pl
2005/10/18 04:01:23
Dopiero teraz przeczytałem obrzydliwy tekst bolszewika intelektualnego galby;
to już nawet nie jest "Lewy Podbródkowy", to jest Cloaca Maxima! myślę, że Kurski mógłby sobie pogratulować wychowania tak wiernego ucznia 2005/10/18 08:39:31
TRicky2,
alez oczywiscie, ze obydwoje uzywaja narzedzi marketingowych. takie sa prawa rynku. Mnie osobiscie na widok tych PiS'owych wzdrygalao( lodowki, salaty). Tylko, nie o to teraz chodzi. Odrzuc te cala otoczke marketingowa i spojrz co zostalo? Slusznie, zapewnie, jestes niezadowolony z niezbudowanego mostu, ale jezeli mialbys porownac Piskorskiego i Kaczynskiego to na czyja strone szala zadowolenia czy niezadowolenia sie przechyla? Czy uwazasz ,ze przez te wszystkie lata sprawowania urzedow, Kaczynski sie skompromitowal? Co mozesz powiedziec o Tusku? - raczej niewiele.....bo nic nie robil konkretnego niestety. Mogl byc kiedys premierem (DT) dlaczego nie podjal sie tego zadania? Bo nie byl w stanie? bo nie podolal by?, za trudne? Bo ludzie oceniali by go po czynach, a nie haslach? Na koniec, zanim zaglosujesz na Tuska, sprobuj sobie wyobrazic go na miejscu LK ( prezydenta Wa-wy) Czy dalby sobie rade z rzadzeniem miastem? 2005/10/18 08:59:37
Tusk to typowy ślizgacz polityczny.
Kaczyński mówi (prawie) to samo od 15 lat! Niezbudowany most przeszkadza TYLKO nowobogackim, którzy ze strzeżonych osiedli na krańcach Tarchomina usiłują dojechać do centrum, do cudnych biur w budynkach, postawionych na ziemii która ich budowniczowie kupili, dostali w zamian za łapówy dla Piskorza i reszty tatałajstwa. Dla mnie większym skandlem jest WYBUDOWANIE mostu Świętokrzyskiego, niż niewybudowanie północnego..., zreszta, tam sa kurna ptaszki, wiec... Alternatywa Tusk - Kaczyński dla mnie nie istnieje, Tuska po prostu nie ma... Pozdrawiam :) AT -- twarda.kylos.pl --- 2005/10/18 09:41:29
Dzisiaj Was zaskoczę!
Otóż popieram działania PiSu. Korupcyjną umowę na A1 nie tylko mozna, ale nawet trzeba wypowiedzieć! Komuchy ze swoją spółeczką, zawarły umowe że gwarantują zaciagniete kredyty i minimalna stope zwrotu z kapitałów w wysokości 15%(obligacje wtedy dawały 6-7%). Następnie spółeczna, fachowa nazwa skrzynka kontaktowa, podzieliła pieniadze. 20% dla kolejnej spółeczki, 80% dla wykonawcy. Wypowiedź posła PO w tej sprawie (ubolewał że przestraszymy zagranicznych inwestorów) jest skadaliczna.
Gość: TRicky2, atari.atman.pl
2005/10/18 09:56:48
Studioturos
Nie żartuj w sprawie rzekomych nowobogackich z Tarchomina. Tu mieszkają ludzie któzy pobrali kredyty na mieszkania i ciężko pracują żeby je spłacić. Więc zostaw sobie swoją tanią demagogię dla siebie. Osiedla są ogrodzone bo w solidarnej warszawie bezpieczeństwo można zapewnić sobie tylko je prywatyzując. Most jest potrzebny każdemu kto chce się przedostać na drugą stronę wisły. Mnie mało interesuje most świętokrzyski bo spędzam dwie godziny w korku na grota. Jeśli nawet ci którzy go zbudowali i łapówkarze pójdą siedzieć to ja i tak nadal będę stał dwie godziny w korkach. Jeśli LK chce łapać przestępców i likwidować korupcję to niech zostanie prokuratorem albo szefem policji. Prezydent warszawy ma budować mosty. Nie uważam żeby Kaczyński się skompromitował ale jego warszawska prezydentura jest po prostu taka sobie a pewne jej negatywne rysy jak sądzę spotęgują się jeśli LK zostanie prezydentem. 2005/10/18 10:35:51
>Mnie mało interesuje most świętokrzyski
>bo spędzam dwie godziny w korku na >grota. Jeśli nawet ci którzy go >zbudowali i łapówkarze pójdą siedzieć >to ja i tak nadal będę stał dwie >godziny w korkach. No i tu mamy powazny problem rozniacy nas w ocenie rzeczywistosci - korupcja, przekrety sa gorszym zlem niz wolniesze budwanie. Co mi z tego ze 2 razy szybciej przejade przez warszawe jesli bede musial placic np. winiety by zaplacic za most, czy placi z mojej kieszeni czyli budzetu za to ze piskorski z warszafka budowali 3 razy drozej. To jest fundamentalne pytanie szybko czy uczciwie. Gdy fundamentem jest szybko to nie da sie na tym zbudowac uczciwosci. Gdy fundamentem jest uczciwosc mozna starac sie poprawiac szybkosc. To jest wlasnie ta chora mentalnosc z PRLu, lepiej "pokobinowac" na lewo i zrobic szybko niz uczciwie pracowac i doskonalic do szybkosci. I nie ma to nic wspolnego z liberalizmem tak slodko wygladajacym jak opowiada PO, wiele wiecej ma to wpolnego z PRLem. "korupcja przez dokoptowanie" jak mowil Zybertowicz. Socjalizm poniosl kleske nie tylko przez odgorne sterownnie i chore zalozenia ale przez korupcje wladzy i chore fundamenty i niemoznosc zmiany kierunku na liberalny ze wzgledu na NIETYKALNOSC ukladow. I tak samo bedzie z "lieberalizmem" PO budowanym na chorych a raczej takich samych fundamentach wywodzacych sie z PRLu - nieuczciwosci wladzy silniejszego i kretactwie. W sprawie kluski nie zamykal urzad skarbowy tylko prokurator wydal wyrok zatrzymania - i to wymiar sprwiedliwosci ktory ma oceniac co jest prawda kto ma racje urzad skarbowy czy petent jest odpowiedzialny za zatrzymanie i 8mln kaucji i chore powiazania z PRLu sadow i urzednikow panstwowych: fakty.interia.pl/news?inf=677224 -=-=-=-=-=- www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20051005&typ=my&id=my11.txt "Ale biedni "aferałowie" boją się tego wyboru i chcą kontynuacji III RP. Muszą wiosłować wstecz, bo tylko współpraca z układem postkomunistycznym zapewnia im partyjne i - w wielu przypadkach osobiste bezpieczeństwo. Gdy Platforma nie może mieć premiera, okazuje się, że prawdziwy program IV RP jest dla niej bezpośrednim zagrożeniem. To dlatego Tusk i Rokita muszą dzisiaj robić to, co robili zawsze w chwilach dla polskiej demokracji trudnych - wyciągają rękę po pomoc do wrogów demokracji." "W Polsce musi dojść do wyboru - albo uczciwe państwo, albo upadek." bo nieuczciwy liberalizm - magiczne zaklecie (jak w supermarkecie slowo promocja) doprowadza tez do upadku.
Gość: TRicky2, atari.atman.pl
2005/10/18 12:13:05
Car-x
Wytaczasz za wielkie armaty. W przypadku mostu północnego nie ma dylematu szybko czy uczciwie. Szybko i tak by nie było bo pierwotna data była na 2008. Niestety urzędnicy sknocili przetarg i mostu nie będzie prawdopodobnie nawet w 2010. To nie jest wogóle ten dylemat. To jest pokaz nieskutecznosci administracji. 2005/10/18 12:27:06
Kolega Szajbotur to miłośnik obozów koncentracyjnych - wszyscy na kupie, komanda kolejno zaganiane są do pracy, a Policja Myśli czuwa, by komuś nie przyszło do łba marzyć o własnym mieszkaniu gdzieś na uboczu czy jeżdżeniu samochodem. Kol. Szajbotur to osobnik o moralności alfonsa, że się tak powołam na klasyka.
2005/10/18 13:28:51
"Prezydent warszawy ma budować mosty".
Ale chyba nie wszystkie naraz, i nie tam gdzie nie sa potrzebne... Sam sobie przeczysz, nie interesuje cie dlaczego pare lat temu podjeto drcyzje o budowie mostu swietokrzyskiego, a nie polnocnego? Do tej pory mialbys juz jeden i drugi, gdyby wszystko szlo uczciwie, a nie zalezne bylo od tego jakie i ile lapowek pewna pani i pewien pan dostana... Zlo stalo sie pare lat temu, jak Kaczynski NIE byl prezydentem, reszta to tylko poklosie tych spraw... Jak tez wole, bys sie jeszcze pomeczyl troche, niz omijal most szerokim lukiem z powodu "oplaty mostowej" - bo znowu bys mial powod by narzekac na niedobrych urzednikow z Ratusza (ale juz o "niedobrych" ekologach nie piszesz, w koncu to tez przez ich "wyleg" wszystko sie opoznia). Strzezone osiedla to nie jest pomysl ostatnich trzech lat - daruj sobie i innym tania demagogie o "bezpieczenstwie w miescie za Kaczynskiego". Tylu patroli co teraz to ja nie widzialem od stanu wojennego! Z ksiązętami nie gadam, zwlaszcza jak im ślina z gąb leci... To nara!, jade na pragie, postoje se w korku na moscie Łaz.! AT -- cytaty.twarda.kylos.pl zwierzeca antysalonowosc stala sie moja obsesja! -- 2005/10/18 14:03:44
"FAZ": przeciwnicy szukają materiałów na Tuska
"Przeciwnicy Donalda Tuska próbowali, posługując się nieprawdziwymi danymi, otrzymać od niemieckich urzędów materiały obciążające Tuska - napisał niemiecki dziennik "Frankfurter Allgemeine Zeitung". Według "FAZ", osoba podająca się za dziecko Donalda Tuska seniora (ojca kandydata na prezydenta) złożyła do Niemieckiego Urzędu ds. Informacji dla Krewnych Poległych Żołnierzy byłego Niemieckiego Wehrmachtu wniosek o sprawdzenie, czy ojciec Donalda Tuska także był powołany do niemieckiego wojska. Jak dowiedział się warszawski korespondent gazety, wnioskodawca, który korzysta z pośrednictwa berlińskiej kancelarii adwokackiej, podał nieprawdziwe dane o sobie. Autorem wniosku nie jest - zdaniem "FAZ" - żadne z dzieci Tuska seniora - ani jego córka Sonia, ani jego syn - kandydat na prezydenta. Gazeta zastrzega, że niemiecki urząd nie udziela informacji o wnioskodawcach, dlatego nie można stwierdzić, kto jest oszustem." www.rzeczpospolita.pl/News/1,80,12628.html
Gość: TRicky2, atari.atman.pl
2005/10/18 14:24:26
Studioturos
Rozumiem, że procedura stawiania mostu musi trwać z różnych powodów, że są tzw ekolodzy itd. W tym konkretnym przypadku sprawa jest jasna. Zawiedli urzędnicy i dlatego procedura która i tak jest długa będzie jeszcze dłuższa. Urzędnicy LK i to wystarcza mi do oceny LK jako prezydenta. Prezydent miasta jest odpowiedzialny za to co się w nim dzieje podczasjego kadencji czy nie? Co to za argument z jakąś opłatą mostową? Pierwszy raz o tym słyszę. Oczywiście że ogrodzone osiedla to nie pomysł z czasów kadencji Kaczyńskiego. To ty zacząłeś od tego a nie ja. Ja patrolów policji nie widzę ale mieszkam w bezpiecznej dzielnicy w której widzę pijanego menela nie częściej niż raz na rok. "Z ksiązętami nie gadam, zwlaszcza jak im ślina z gąb leci..." Nie wiem czy to było do mnie ale jeśli do mnie to strzelasz kulą w płot. 2005/10/18 17:56:36
Dobra mam takie zadanie do poltuskow i ciwerci inteligentow by sie wykazali.
Zadanie jest proste: Prosze podac powody tzn zalety Tuska jako prezydenta IIIRP. Oprocz tego ze dobrze wyglada i ze ma liberalne poglady na gopodarke bo wyglada to atut wyborow pieknosci, a w sprawie gospodarki prezydent ma ograniczone pole dzialania. I nie chodzi mi o to w czym kaczynski jest zly a w czym Tusk jest dobrym kandydatem na prezydenta. Prosze w punktach przekonac mnie ze warto glosowac na Tuska. Jest ktos chcetny ? Ma on wogole jakies atuty ?
Gość: Pomeranus, 213.17.252.19*
2005/10/19 12:48:52
"W dniach 12-14 czerwca 1992 roku, jako wiceprzewodniczący Zarządu
Głównego ZK-P, tuż po upadku rządu Bieleckiego, Donald Tusk uczestniczył w II Kongresie Kaszubskim, który odbywał się w Domu Technika w Gdańsku przy ul. Rajskiej 6. 13 czerwca do uczestników Kongresu wygłosił programowe przemówienie zatytułowane: „Pomorska idea regionalna jako zadanie polityczne”. Przedstawił w nim program pełnej autonomii Pomorza (Kaszub), które winno posiadać nie tylko własny rząd, ale i własne wojsko i własny pieniądz." Powyższy tekst jest oszczerstwem i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Każdy może sam wyrobić sobie zdanie na temat tego, co na II Kongresie Kaszubskim powiedział Donald Tusk. Pełny tekst jego wystąpienia dostępny jest pod adresem: www.naszekaszuby.pl/modules/artykuly/article.php?articleid=169 Pozdrawiam Pomeranus pomeranus@-BEZ-SPAMU.wp.pl
Gość: , lab-423-8.cs.put.poznan.pl
2005/10/23 17:20:51
Nawiasem mowiac, ten akapit jest zmanipulowany. oryginal w ostatnim fragmencie ma:
"Piękniejsza od Polski, jest ucieczką od Polski tej na ziemi, konkretnej, przegranej, brudnej i biednej" (chodzi tu wlasnie o ta polskosc. I dalej: Bo choć polskość wywołuje skojarzenia kreślone przez historię, jest ona także przecież dzianiem się, jest niepewnym spojrzeniem w przyszłość. I szarpię się między goryczą i wzruszeniem, dumą i zażenowaniem. Wtedy sądzę - tak po polsku, patetycznie - że polskość, niezależnie od uciążliwego dziedzictwa i tragicznych skojarzeń, pozostaje naszym wspólnym świadomym wyborem. Zrodlo: www.wprost.pl/ar/?O=82122
Gość: , 217067197210.u.mcnet.pl
2005/10/27 13:54:07
Wszyscy jesteście siebie warci i Tusk i Kaczyńscy. Kłamstwo, obłuda, manipulacja. "Nie trzeba zmienać świń przy korycie, tylko zabrać koryto!"
2005/10/28 12:18:28
Galba jesteś śmieszny,jedna moja corka wyjechała do Angli,druga chce to zrobić bo ma taki sam pogląd jak Tusk.Jest ponuro bez mozliwosci czystego awansu,kiepskie place,poniewieranie ludzmi wiec nie opowiadaj dyrdymał.Rozumie nie lubisz Tuska ale to co uprawiasz stawia Cie w jednym szeregu z Urbanem.Twój czysty idol wszedł w układy z Lepperem jak to skomentujesz.Prawo przedewszystkim tak.Galba jaki jesteś ś mieszny.
Gość: , awq34.internetdsl.tpnet.pl
2005/10/31 10:06:36
kto to jest wogóle ten cały "galba"....
Galba jakoś nie zauważyłem przeprosin.. Może nie czytaleś tekstu www.wprost.pl/ar/?O=82122 ..... zachęcam, bardzo. Ciemnota nie powinna mieć dostępu do internetu, bo i tak nie umie z niego korzystać. Pewnie jeszcze do Kościoła chodzisz i uważasz że jesteś wzorem."Polak Katolik". " na szyi krzyżyk w kieszeni amunicja, od wieki wieków to jest nasza tradycja"- tak śpiewał juz dawno temu Muniek Staszczyk z zespołu T.love:)-może teraz jego weźcie na tapetę:) może też miał jakiś dziadków, ojców.... w wermahcie. Pewnie nie lubi Polaków i w dodatku jest żydem który chce nas ogłupić i sterroryzować. Poprzez swoje utwory, chce pozbawić nas wolności wywalczonej przez naszych przodków na polach bitew II wojny światowej. Tak, pewnie taki był sens śpiewanych słów. no koments:) To jest na prawdę śmieszne jeśli tacy ludzie jak Galba "ojciec" Rydzyk(a fuj, Rydzyk- to taki mały rydz? czyli grzyb?) manipulują rzeczywistością i bazują na ciemnocie. Napędzają swoje Ego..Faryzeusze naszych czasów. Mimo wszystko pozdrawiam i cieszę się że nie należę do zwolenników i popleczników tego małego śmiesznego czlowieczka. W dzieciństwie pewnie jakieś kompleksy duże miałeś i niestety zabrakło dobrego terapeuty... A szkoda Bog nie do tego nas stworzył, żeby tylko szukać zwady.... z wyrazami szacunku... niezwolennik Radia Ma Ryja- jak wogóle można wciagać do swoich gierek taką postać uznaną za świętą....:)-chodzi Marię Pannę:) miłego dnia
Gość: ajanie, cmu253.neoplus.adsl.tpnet.pl
2005/11/15 17:28:06
Galba, ty już taki jesteś: albo łżesz jak pies, albo odwracasz kota ogonem. Zwierzęca natura, nie ma co. Bo, widzisz, trzeba wspiąć się na szczyt złej woli i zakłamania, by pisać, cytuję:
"Dlaczego? Cóż on zmienia? Tusk pluje na naszą historię (nic dziwnego u kogoś, kto miał pół rodzinki w wehrmachcie), chce dokonywać rozbioru kraju przez wyjęcie z niego regionu ciążącego ku Niemcom, wciąż straszy wyborców tym "co powiedzą Niemcy". Itd." Gdzie? A tu: galba.blox.pl/html/1310721,262146,13.html?564309 Czwarty komentarz. O samym wpisie nie warto wspominać, dokonałeś w nim niewielkich korekt, tak, jak Marcinkiewicz w expose Belki :) Tyle, że tobie plagiatu nikt nie zarzuci. No, chyba, że wycofasz się z tego, jak z np. odżegnywania się od Leppera wycofali się Kaczyńscy.
Gość: X, ewak.siec.idealan.pl
2006/05/17 14:44:13
Ja tak sie przyglądam i zauważa się, że ludzie, którzy głosowali na PO są nie tylko chamscy jeżeli ktoś przedtawia Tuska w czarnym świetle, ale i niekulturalni, ślepi i najczęściej zacofani w swoich wypowiedziach. Lewicowe media zrobiły Wam papke z mózgu.
Ad cytatu słow Tuska: nikt kto jest Polakiem (prawdziwym!!!!) nie mówi o Polsce w taki sposób i nie nazywa Jej mitem! Pod zaborami Polacy nie poddali się lecz wierzyli, nie zostawili Ojczyzny, lecz ją wyzwolili! A tych którzy swojej Ojczyzny nie kochają na dobre i na złe lecz ją obrażają nie nazwę Polakiami bo nie godni są tego miana! |
|